RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије

Назив пројекта: Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије

Програм: ПРОГРЕС

Укупна вредност пројекта: 68.640

Донатор: Швајцарска агенција за развој и сарадњу и Европска унија

Носи
лац пројекта: Регионална развојна агенција Златибор

Локација пројекта: Златиборски округ и општина Ивањица(Моравички округ).

Трајање пројекта: 24.3.2013-1.11.2013

Општи циљ пројекта:
Допринос одрживом социо-економнском развоју југозападне Србије

Специфични циљеви пројекта: Југозападна Србија је високо конкурентна дестинација на домаћем и међународном тржишту атрактивна за директне инвестиције

Резултати пројекта:

1. Креиран и усвојен Маркетинг План
дестинације Златибор Златар

2. Повећани капацитети кључних заинтересованих страна за планирање и имплементацију маркетинга дестинације

3. Повећана позитивна перцепција Туристичке регије западна Србија од стране домаћих и страних туриста

Све чланке везане за реализацију пројеката можете погледати овде.

 

 

Избор из конкурса

OGLAŠAVANJE NABAVKE ZA USLUGU IMPLEMENTACIJU, SERTIFIKACIJU I RESERTIFIKACIJU

U okviru projekta "WEST METAL KLASTER GROUP NA EU TRŽIŠTU" koji finansira Evropska unija u partnerstvu sa Vladom Republike Srbije preko programa EU PRO, Regionalna razvojna agencija Zlatibor, Petra Ćelovića bb, 31000 Užice upućuje

 

Избор из вести

Јавни позив за спровођење бесплатне менторинг услуге

Расписан је Јавни позив за спровођење бесплатне менторинг услуге која се реализује у оквиру Програма стандардизованог сета услуга за микро, мала и средња предузећа и предузетнике у 2021. години, Министарства привреде, који се имплементира преко Развојне агенције Србије и акредитованих регионалних развојних агенција.

 

Тренутна посета

Имамо 226 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Релаизовани пројекти Израда стратешког и оперативног маркетинг плана за део туристичког кластера југозападне Србије