RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

„Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“

Представници РРА Златибор присуствовали су семинару „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“, који је одржан 31. марта у Београду, у организацији Привредне коморе Београда и Заједнице предузетника. Суорганизатори  скупа су: Удружење послодаваца Србије „ Послодавац“ и удружење „Клуб првих жена“. Семинар је организован у сарадњи са компанијом „Nesk WebArt'', која послује у готово свим европским земљама.

О примењеном интернет маркетингу, основним поделама, e-mail маркетингу, дозволама и употреби, платформама за e-mail маркетинг, претплатницима, извештавању, пројектовању кампање, пословним моделима, корекцији кампање, процени успешности, социјалним мрежама као платформама за маркетинг и другим темама важним за успех у послу, говорили су: Небојша Скендеровић, Chief Executive Officer/Founder и Борис Теодосијевић, general manager компаније „ Nesk WebArt“.

Истраживања показују да су успешни људи успешни зато што континуирано раде на себи и развоју својих пословних вештина, као и да проценат таквих људи износи свега 2%. Међутим, семинару је присуствовало 200 учесника, те су послодавци, међу којима је и РРА Златибор, тако великим одзивом показали да представници МСПП сектора улажу у себе и своје запослене и да у својим дугорочним циљевима имају забележену едукацију као приоритетни циљ.

Избор из конкурса

Јавни позив за учешће у програму подршке секторима прерађивачке индустрије

Институција која расписује конкурс: Развојна агенција Србије

Рок за предају документације: 31-12-2018

Тема: Развој предузетништва
 

Избор из вести

Започела имплементација пројекта LANDS

Почетни састанак  партнерских организација које учествују у имплементацији пројекта LANDS – Next Destination Balkans: Agritourism Landscapes Development, одржан је у Прокупљу 8. децембра 2018. године. Домаћин састанка била је Висока пољопривредно-прехрамбена школа струковних студија из Прокупља која је и коодинатор читавог пројекта. У пројекту учествује укупно 15 институција/организација из 6 земаља: Србије, БиХ, Словачке, Словеније, Румуније и Грчке.


На иницијалном састанку пројектних партнера договорени су даљи кораци  и динамика имплементације пројекта. У наредном периоду, учесници у пројекту ће радити на развоју и акредитацији професионалних курсева у области агротуризма са циљем да унапреде знања и капацитете академских и осталих пројектних партнера. Модернизацијом и унапредјењем квалитета наставе као и кроз активности умрежавања, корисници пројекта- високошколске институције из Србије и Босне и Херцеговине ће остварити дугорочну сарадњу и са осталим актерима у области агротуризма, која отвара нове могућности за даље повезивање оних креирају знања са крајњим корисницима у руралним подручјима.

Поред Регионалне развојне агенције Златибор, у имплементацији пројекта учествују још 3 регионалне развојне агенције: РРА Југ из Ниша, СЕРДА из Сарајева и РЕДАХ из Мостара, које ће с обзиром на искуство и досадашње иницијативе усмерене ка руралном развоју  дати допринос у успостављању сарадње са пружаоцима услуга у руралном туризму и система континуиране едукације пружалаца услуга, као И ширењу мреже едукатора о овој области.

 

 

Тренутна посета

Имамо 173 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Информационо-комуникационе технологије „Интернет маркетинг као канал пословне комуникације и начин позиционирања компаније на тржишту“