RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Конкурс за учешће у финансирању програма обуке за потребе послодаваца у 2010

Програм/пројекат спроводи: Националнa службa за запошљавање
Институција која објављује конкурс: Национална служба за запошљавање

Тема конкурса (циљеви/приоритети): 1.400 незапослених лица, у складу са потребама послодавца, уколико на евиденцији Националне службе за запошљавање (у даљем тексту: НСЗ) нема незапослених лица траженог занимања или нема лица која поседују знања и вештине неопходне за рад на слободним пословима.

Кандидати: Послодавци из приватног сектора
Услови за конкурисање:· Право на финансирање програма обуке имају послодавци који: редовно уплаћују доприносе за обавезно социјално осигурање; су солвентни; могу да обуче лица за рад на одговарајућим пословима; су испунили уговорне обавезе по ранијим програмима НСЗ (уколико су коришћена средства);
Трајање пројекта: Финансирање:··
За послодавце

  • НСЗ сноси трошкове извођења обуке до 80.000 динара по лицу, који подразумевају: цену по часу обуке на радном месту у висини цене рада запосленог код тог послодавца на пословима за које се лице обучава; трошкове ангажовање екстерних инструктора/извођача обуке и уколико то програм подразумева добијање атеста, лиценци, набавку приручника и сл.
  • субвенцију за запошљавање лица по завршетку обуке: у висини три минималне зараде по лицу, или до шест минималних зарада за особе са инвалидитетом, уколико послодавци нису корисници субвенције за отварање нових радних места по програмима НСЗ.

За лица

  • новчана помоћ у висини од 10% просечне зараде по запосленом у привреди Републике према последњем објављеном податку републичког органа надлежног за послове статистике;
  • осигурање за случај повреде на раду и професионалног обољења за време трајања обуке и
  • накнада трошкова превоза.

Рок за пријаву: Конкурс је отворен до попуне квоте и утрошка планираних средстава.
Извор информације: Национална служба за запошљавање
Контакт: Позивни центар НСЗ на телефоне: за послодавце - 0901 300 301; за незапослена лица - 0800 300 301 и у свим организационим јединицама НСЗ

Избор из конкурса

ЈАВНИ ПОЗИВ ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА У ОБЛАСТИ ЖИВИНАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ГРАДА УЖИЦА

Град Ужице у сарадњи са Регионалном развојном агенцијом „Златибор“ д.о.о. објављује,

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ДОСТАВЉАЊЕ ПРИЈАВА ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА
У ОБЛАСТИ ЖИВИНАРСТВА НА ТЕРИТОРИЈИ ГРАДА УЖИЦА

Позивају се пољопривредни произвођачи са територије града Ужица који планирају узгој живине у току 2020. године, да своје пријаве доставе Градској управи Града Ужица.
ПРЕДМЕТ ЈАВНОГ ПОЗИВА

Jавним позивом уређују се услови, начин и критеријуми доделе подстицајних средстава у области живинарства на територији града Ужица. Подстицајна средства биће опредељена за узгој живине кроз субвенционисање набавке кока носиља и петлова расе Легхорн, Aмрок, Њухемпшир.
ПОДНОСИОЦИ ПРИЈАВА

 

Избор из вести

Фонд за развој Републике Србије је донео одлуку о мировању обавеза (мораторијуму).

Обавештавају се сви корисници кредита који су у редовној отплати и којима ануитети доспевају у 2020. години, а који НЕ ЖЕЛЕ ДА КОРИСТЕ мировање доспелих обавеза, да изјаву о редовном обрачуну ануитета морају да доставе на мејл :  moratorijum@fondzarazvoj.rs, најкасније до 15.04.2020. године.

Корисницима кредита којима у периоду мировања ( до 30.09.2020. године) доспева последњи ануитет, а кредит је обезбеђен гаранцијом банке, доспеће последњег ануитета помера се на 31.12.2020. године, уколико корисници кредита обезбеде продужење рока важења гаранције до 31.01.2021. године. Нова гаранција или анекс постојеће гаранције са наведеним новим доспећем мора бити достављена Фонду најкасније 15 дана пре датума доспећа гаранције. У супротном, у случају неплаћања обавеза,  Фонд ће о доспећу, активирати постојећу гаранцију.

 

Тренутна посета

Имамо 435 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Завршени конкурси Конкурс за учешће у финансирању програма обуке за потребе послодаваца у 2010