RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Стартешки оквир дестинације Златибор-Златар

У уторак, 9. јула 2013. године у Специјалној болници Чигота на Златибору, одржана је прва радионица у оквиру процеса израде Стратешког и оперативног маркетинг плана туризма дестинације Златибор-Златар, на којој су учествовали  кључни актери индустрије туризма са територије Златиборског округа – туристичке  организације, локалне самоуправе, туристичке агенције,  хотели, ресторани, институција културе и други.

Циљ радионице био је да се кроз заједнички рад дође до кључних  стратешких праваца неоходних за дефинисање оперативног маркетинг плана  који ће допринети да туристичка дестинација Златибор –Златар  и туристичка регија Западна Србија у наредном периоду постане препознатљивија и боље позиционирана на туристичком тржишту.
На основу прикупљених података, разматрано је тренутно стању  у погледу структуре смештајних капацитета, броја гостију, туристичких атракција, манифестација, културних и верских знаменитости, саобраћајне инфраструктуре итд. Учесници су заједно са консултантима, промењујући  принципе школе „новог“ маркетинга, радили на дефинисању кључних стратешких праваца који ће бити основа за планирање конкретних активности у вези са одређеним туристичким производима.

Стратешки и оперативни маркетинг план туризма дестинације Златибор- Златар припрема се у оквиру пројекта „Развој маркетинг плана за део туристичког кластера југозападна Србија“ који реализује РРА Златибор. Пројекат се се финансира средствима Европске Уније и Владе Швајцарске, кроз програм Европско партнерство са општинама – ЕУ Прогрес., а цилј му је  равномеран социо-економски развој југозападне Србије. Израда  и примена Стратешког и оперативног маркетинг плана би требало да допринесе стварању позитивне перцепције туриста и инвеститора у вези са туристичким дестинацијама Златибор и Златар, као и са суседним општинама у Златиборском и Моравичком округу (Прибој, Пријепоље, Сјеница, Ужице, Ариље, Бајина Башта, Пожега, Косјерић и Ивањица).

 

Избор из конкурса

Јавни позив за учешће на међународном сајму SIAL у Паризу

Развојна агенција Србије и Привредна комора Србије организују наступ српских привредника у оквиру националног штанда Србије на једном од најзначајнијих међународних сајмова прехрамбене индустрије „SIAL“ који се одржава у Паризу, Француска, у периоду од 18. до 22. октобра 2020. године.
 

Избор из вести

Такмичење за најбољу технолошку иновацију у Србији

Основне информације о организацији националног Такмичења за најбољу технолошку иновацију у Србији

Такмичење за најбољу технолошку иновацију у Србији, као државни пројекат, непрекидно се одржава почев од 2005. године за сваку календарску годину, тако што се почетком године објави почетак, а у периоду април-новембар врше се обуке и провере достигнутог нивоа такмичарских тимова. Финале са шест најбоље пласираних трочланих тимова одржава се, по традицији,  22. децембра, од 20.00 h, у директном преносу на РТС-у.
Иноватори из Републике Српске укључени су од 2007. године у јединствени систем такмичења за обе српске државе.
Носилац Такмичења је ресорно министарство науке Републике Србије, у коме је по замисли координатора, оно и успостављено крајем 2004. године. У реализацију, у одређеним фазама, укључени су и ресорно министарство науке  Републике Српске, Привредне коморе Србије и Републике Српске, Фонд за иновациону делатност, Завод за интелектуалну својину, Стална конференција градова и општина, Новосадски сајам и Београдски сајам. Званични медијски партнер, је РТС, док РТВ, РТРС, као и сви други медији са националном, регионалном или локалном фреквенцијом, пружају подршку реализацији читавог пројекта.

 

Тренутна посета

Имамо 540 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Подршка развоју туризма Стартешки оквир дестинације Златибор-Златар