RRA Zlatiborske oblasti

RRA Header

Стартешки оквир дестинације Златибор-Златар

У уторак, 9. јула 2013. године у Специјалној болници Чигота на Златибору, одржана је прва радионица у оквиру процеса израде Стратешког и оперативног маркетинг плана туризма дестинације Златибор-Златар, на којој су учествовали  кључни актери индустрије туризма са територије Златиборског округа – туристичке  организације, локалне самоуправе, туристичке агенције,  хотели, ресторани, институција културе и други.

Циљ радионице био је да се кроз заједнички рад дође до кључних  стратешких праваца неоходних за дефинисање оперативног маркетинг плана  који ће допринети да туристичка дестинација Златибор –Златар  и туристичка регија Западна Србија у наредном периоду постане препознатљивија и боље позиционирана на туристичком тржишту.
На основу прикупљених података, разматрано је тренутно стању  у погледу структуре смештајних капацитета, броја гостију, туристичких атракција, манифестација, културних и верских знаменитости, саобраћајне инфраструктуре итд. Учесници су заједно са консултантима, промењујући  принципе школе „новог“ маркетинга, радили на дефинисању кључних стратешких праваца који ће бити основа за планирање конкретних активности у вези са одређеним туристичким производима.

Стратешки и оперативни маркетинг план туризма дестинације Златибор- Златар припрема се у оквиру пројекта „Развој маркетинг плана за део туристичког кластера југозападна Србија“ који реализује РРА Златибор. Пројекат се се финансира средствима Европске Уније и Владе Швајцарске, кроз програм Европско партнерство са општинама – ЕУ Прогрес., а цилј му је  равномеран социо-економски развој југозападне Србије. Израда  и примена Стратешког и оперативног маркетинг плана би требало да допринесе стварању позитивне перцепције туриста и инвеститора у вези са туристичким дестинацијама Златибор и Златар, као и са суседним општинама у Златиборском и Моравичком округу (Прибој, Пријепоље, Сјеница, Ужице, Ариље, Бајина Башта, Пожега, Косјерић и Ивањица).

 

Избор из конкурса

Програм интернационализације МСП у 2019. години

Развојна агенција Србије покреће Програм интернационализације малих и средњих предузећа у 2018. години, а у циљу креирања услова за остваривање извозних послова. Поред освајања нових тржишта и повећања присуства на постојећим тржиштима, циљ ове активности је брендирања Србије као повољне инвестиционе и пословне дестинације, успостављање приведних веза са иностранством и интеграција домаћих привредних друштава у међународне пословне токове. Осим малих и средњих привредних друштава овим програмом су такође обухваћена и велика привредна друштва. Програм ће бити реализован у периоду од децембра 2018. године до фебруара 2020. године.
 

Избор из вести

Дигитализација националне баштине Републике Србије

Министарство за европске интеграције покренуло је 2018. године пројекат дигитализације националне културне баштине како би указало на важност обнове споменика културе у Републици Србији као и на значај коришћења средстава из ЕУ фондова у области културе и стваралаштва.

 

 

Тренутна посета

Имамо 203 гостију на мрежи

Придружите нам се на

РРА Youtube канал
РРА Facebook профил
РРА Twitter
РРА LinkedIn профил
Сада сте овде Подршка развоју туризма Стартешки оквир дестинације Златибор-Златар